ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ   ҚЫЗМЕТ

Мұғалім-логопед: Тусова Алтынай Сериковна

Білімі: жоғары

Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, 2012-2016жж.  

Мамандығы: дефектология

Еңбек өтілі: 2,5 жыл

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы:

Логоритмика – СЖД-мен бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту құралы ретінде.

 

 

 

 

Мұғалім-логопед: Юсупова Ирина Сергеевна

Білімі: жоғары

Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, 2014-2018жж.  

Еңбек өтілі: 1 жылға дейін

Өзін-өзі жетілдіру тақырыбы:

СЖД-мен бастауыш сынып оқушыларының емле дағдыларын қалыптастыру.

 

 

 

 

 

ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ   ҚЫЗМЕТ

Жалпы білім беретін мекеме (мектеп) жанындағы логопедтік пункт туралы)

ЕРЕЖЕ

  1. Жалпы ережелер
  2. Жалпы білім беретін мекеме (мектеп) жанындағы логопедтік пункт ауызша және жазбаша сөйлеуі бұзылған балаларға көмек көрсету үшін ұйымдастырылады.

Логопедтік пункттің негізгі міндеттері: ауызша және жазбаша сөйлеудің бұзылуын түзету, үлгермеушіліктің, тілдік бұзылулардың алдын алу және жою, сондай-ақ мұғалімдер мен халық арасында логопедтік білімдерді насихаттау болып табылады.

  1. Логопедиялық пункт білім беруді басқару органдарымен ашылады. Әрбір логопедтік пунктке сыныптардың белгілі бір саны бекітіледі. Қалалық мекемеде логопедтік пунктті ашу 14-16 сынып болған жағдайда, ауылдық мекемеде 9-12 сынып болған жағдайда жүзеге асырылады. Жалпы білім беретін мекеме жанынан мектеп оқушылары мен бала бақшаның мектепке дейінгі оқушыларына қызмет көрсететін логопедиялық пункт ашылуы мүмкін. Қызмет көрсетілетін сыныптардың (топтардың) жалпы саны 12-14 аспауы тиіс.
  2. Қалалық және ауылдық жерлерде орналасқан білім беру мекемелері (мектеп-кешендер, гимназиялар, лицейлер) басшыларының сыныптар санына қарамастан логопедтік пункттер ашуға құқығы бар.
  3. Логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
  4. Логопедиялық пунктке ауызша және жазбаша сөйлеудің әртүрлі бұзылыстары бар (жалпы сөйлеу дамымауы, фонетико-фонематикалық дамымауы, жазу мен оқудың бұзылуы, кекештену, сөйлеу жақтары (дислалия, дизартрия, ринолалия)) балалар қабылданады.
  5. Логопедтік пунктке қабылдау үшін сөйлеу кемістігі бар балаларды анықтау 1-15 қыркүйек және 15-30 мамыр аралығында жүргізіледі. Мамыр айында бірінші сыныпқа түсетін балаларды тексеру жүзеге асырылады. Тіл кемістігі бар анықталған балаларды түзету арқылы оқыту маусым айында ұйымдастырылуы мүмкін.
  6. Логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың негізгі нысаны топтық (кіші топтық) сабақтар болып табылады. Топтарға сөйлеу қабілеті бұзылған және бір жастағы балалар іріктеледі. Әртүрлі жастағы балаларды топтастыруға жол беріледі:

* тілдің жалпы дамымауы (ТЖД) – 3-5 адам;

* тілдің жалпы дамымауымен келісілген оқу және жазу бұзушылықтары 4 – 6 адам;

* фонетикалық-фонематикалық дамымауы бар (ФФД) 3-5 адам;

* ФФД негізделген оқу және жазу бұзушылықтары – 4-6 адам;

* кекештенуі бар 3 — 4 адам;

* дыбыс шығару кемшіліктерімен 5-6 адам.

Жеке сабақтар сөйлеу бұзылыстары бар балалармен (ринолалия, дизартрия, 1-2 деңгейдегі ТЖД) жүргізіледі.

  1. Әр топпен сабақтар аптасына 2-3 рет өткізіледі. Топтық сабақтардың ұзақтығы 35 — 40 мин; қосымша топтар – 25 — 30 мин; жеке сабақтар 20 – 25 мин.
  2. Түзету оқытудың ұзақтығы сөйлеу бұзылысының айқын көрінуіне және оның құрылымына байланысты. ФФД бар және осы бұзылуларға байланысты оқу мен жазу бұзылыстары бар балалар жарты жылдан 1 жылға дейін логопедтік көмек алады. ТЖД және оқу мен жазу бұзылыстары бар балалар логопедиялық пунктте бұзылу дәрежесіне байланысты 2-ден 2,5 жылға дейін балалар айналысады.
  3. Логопедтік пункттегі сабақтар сабақтан бос уақытта өткізіледі.
  4. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды шығару оқу жылы бойы олардың сөйлеу дамуының кемшіліктерін жоюға қарай жүзеге асырылады.
  5. Қажет болған жағдайда психофизикалық жай-күйін нақтылау үшін балалар ата-анасының келісімімен логопед дәрігер-мамандарға (невропатологқа, психиатрға, отоларингологқа және т.б.) немесе ПМПК-ға консультация беру үшін жібере алады.
  6. Логопедтік пунктте балалардың сабаққа қатысуы үшін жауапкершілік логопед-мұғалімдерге, мектеп педагогтары мен ата-аналарға жүктеледі.

 

Мұғалім-логопед:

а) білім алушылармен ауызша және жазбаша сөйлеудің әртүрлі бұзушылықтарын түзету бойынша сабақтар өткізеді. Сабақ барысында алғашқы сөйлеу бұзылысына байланысты ана тілі бойынша сабаққа үлгермеушіліктің алдын алу және жою жұмыстары жүзеге асырылады;

б) білім алушылардың жалпы білім беру бағдарламаларын (әсіресе ана тілі бойынша) меңгеру мәселелері бойынша мұғалімдермен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

в) мектепке дейінгі білім беру мекемелерімен, дамуында ауытқулары бар білім алушыларға, тәрбиеленушілерге арналған арнайы (түзету) білім беру мекемелерімен, балалар емханалары мен психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиялардың логопедтері мен дәрігер-мамандарымен байланысты қолдайды;

г) Логопед-мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысады;

д) жалпы білім беретін мекеме басшысына ауызша және жазбаша сөйлеуді дамытуда, жалпы білім беретін мекемеде бұзушылықтары бар білім алушылардың саны және логопедтік пунктте оқыту нәтижелері туралы жыл сайынғы есепті нысан бойынша ұсынады.

Логопедтік пункт үшін санитарлық-гигиеналық нормаларға жауап беретін бөлме бөлінеді. Логопедиялық пункт арнайы жабдықтармен қамтамасыз етіледі.

Leave a Reply

Мамыр (2021)
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31